Att förstå sin kund

 7 juni - Att förstå sin kund!
Inbjudan till seminarium med serieentreprenören Johan Sköld.
”Framgångsfaktorer inom marknadsföring och försäljning i nystartade företag”. Det är rubriken på seminariet som Movexum bjuder in till.
Johan Sköld, en av landets främsta experter inom tjänstemarknadsföring och försäljning. Han arbetar som ffärsängel och investerare och jobbar huvudsakligen som Head of Growth på Chalmers Ventures. Han har i över 20 år kombinerat roller inom utveckling och försäljning i ledande befattningar.
Att sälja det kunden vill köpa är en av Johans rubriker.
Vad är det som gör att vissa företag lyckas med att få rätt kunder att köpa deras varor och tjänster? Hur skapar man ett långsiktigt stabilt och lönsamt företag som håller över tid? Förtroende, värde och dialog - att skapa affärsrelationer och försäljning Grunden till i princip all försäljning mellan företag är relationer mellan människor. Johan Sköld bjuder på en djupdykning i det mellanmänskliga samspelet, som är helt avgörande för hur man lyckas inom såväl försäljning som ledarskap och livet i stort.
Fika ingår under dagen.  Kostanden är 200 kr per person, gratis för Movexum- och Propellbolag samt samarbetspartners. Anmälan till gunilla@movexum.se senast den 6 juni, eller via länk som gått ut via Propell.