Vi lanserar en vĂ€ssad profil och paketering! đđđš
I likhet med att vÄra bolag vÀssar sina erbjudanden och utvecklar sina affÀrer gör sÄ Àven vi pÄ Movexum. Och i takt med att vi stÀndigt skruvar, förfinar och uppdaterar vÄra processer behöver paketeringar av vÄrt varumÀrke och vÄra erbjudanden hÀnga med.
Förra veckan smög vi ut vĂ„r nya webb som förutom att tydligare beskriva vĂ„ra unika tjĂ€nster ocksĂ„ Ă€r anpassad efter nutidens webbtillgĂ€nglighetsdirektiv. Det Ă€r inte en helt ny kostym som klĂ€r Movexum men en ganska sĂ„ rejĂ€l upcycling â helt i linje med hur vi jobbar sĂ„vĂ€l internt som externt.
– Movexum Ă€r idag en helt annan organisation Ă€n den var 2017 dĂ„ jag började, berĂ€ttar Anna Utterberg, kommunikationsansvarig. VĂ„r status som excellent inkubator har inneburit hela nya möjligheter för oss att erbjuda finansiering av vĂ„ra startups innovationsutvecklingsinsatser. Det har bland annat lett till utvecklade program och helt nya nĂ€tverk för vĂ„ra bolag att nyttja, sĂ„vĂ€l nationellt som internationellt. Vi har under Ă„ren ocksĂ„ byggt upp en förstĂ„else för vilka bolag vi bör engagera oss i för att vi i vĂ„r tur ska kunna leverera pĂ„ vĂ„rt uppdrag â det vill sĂ€ga tillvĂ€xt och skattemedel till GĂ€vleborgs lĂ€n â vilket i sin tur lett till den som jag kallar för lite vassare paketering av Movexum. Jag hoppas vi med den hĂ€r satsningen blir Ă€nnu mer attraktiva för startups och entreprenörer som vill bygga bolag av innovationer, och att vi tydligare lyckas beskriva vilket vĂ€rde det finns i att utveckla sin innovation med stöd av oss.